6 Temmuz 2007

Olup Biten Özeti







Güzel iki animasyon buldum bi forumda. Blog'a ekleyeyim dedim. Dayı oldum bir de 35 gün önce; kuzenim doğum yaptı.




Brandmarker Student Congress vardı Boğaziçi Üniversitesi'nde. Bir hafta oradaydım. Uluslararası bir kongre, gündüz eğitim & gece eğlence. Dil İngilizce. Türkiye'de sanki yurtdışında bir kamptaymışsınız havasını yakalayabiliyorsunuz: www.brandmarker.org.tr
Bu arada elbette geçen sene Gaia'da yaptığımız gibi gazete çıkardık. Pek güzel oldu.

Prag'a gittim bir hafta. Şahaneydi.



Dream Dergi'de Ağustos sayısında Üniaktivite Üniversite Kampüs Rehberi köşesi dışında Stomp ve Ritmgirls üzerine yazdım. Özellikle Stomp çok keyifli oldu.

Asus P525 aldım, Babalar Günü Kampanyası ile Vatan Bilgisayar'dan. %15 indirim çok cici oldu :) Klavyesi ve işlemci hızı epey rahatlattı Pocket PC kullanımımı.

Hiç yorum yok: