29 Temmuz 2007

Türk Matrix

Biraz eski sanırım, ama ben yeni gördüm. Cem Yılmaz'ın Türkler Uzayda'ları gibi bir uyarlama:

Tank bana en yakın çıkışı bul:
-en yakını arabayla 30dk uzakta, sana gelmez abi
-iyi bari birşeyler atıştırayım; tank bana en yakın kebapçıyı bul
-abi sende b.kunu çıkardın
-tamam telefon numarasını ver yeter

- tank bana en yakın çıkışı bul
- sayın abim, ikinci köprüye girmişin sen. yok artık bi çıkış senin
için.
- desene tutulucaz iki saat bu trafikte. eee tank anlat bakalım...


- tank beni ara kontürüm bitiyor


-tank bana en yakın çıkışı bul
-neo ' cum çok şanssızsın ben Cezayir depreminden dolayı Telekomda
problem varmış baglanamıyorum biraz beklicen...
-Bana telekomun adresini ver....


- Tank bana en yakın çıkışı bul.!
- Ne tank ı kardesim.! yanniş numara, yannıs numaraaa... ( çtonk )
- Hiii.... hasss...


-Aloo tang
-efendim abi...
-ben bu akşam geç gelicem merak etmeyin diye aradım...


-Aloo tang.. en yakın çıkış nerde?
-bilmiyom nerde? hihihii


- Tank bana en yakın çıkışı bul
- Olm hala ögrenemedim mi yeşil otobüslerde cep telefonu ile konuşmak
yasak. Kapat inince ararsın
- ..hay senin otobüsüne


- tank bana en yakın çıkışı bul!
- hocam en yakın cıkış iki sokak otede ama sen husrev gerede'den
git orada bir tekel bayii var, oradan iki kısa camel da alırsan cok
sevinirim abi..
- senin bulacağın çıkışın taa ....
- aman abi uzatma işte.. soket olsa ben girer alırım biliyorsun..
- o zaman bana acilen para üstünü bütün almak icin fazladan para verme
proğramını yükle..
- sendedir abi


- tank bana en yakın çıkışı bul
- burası SAMI YEN burdan çıkış yok ekieki )))


- tank bana en yakın çıkışı bul!
- yok ya trinity'i alan sen, kahraman olan sen, sonra başın sıkıştımı
tank gel beni kurtar
- haydaa sırası mı kardeşim şimdi bak morpheus'u veriyorum...
- alo tank bozuntusu kafayi yiyeceksin bak
- aman abi özür dilerim


- tank bana en yakın çıkışı bul!
- hocam en yakın beşiktaş hakan pastanesi var ama barbaros'ta
şampiyonluk kutlamaları var trafiğe kapalı oradan gidemezsin
- çabuk tank!
- dur dur ıhlamur'dan gidersen ulaşabılırsin ama orayı da belediye
kazıyor.. başka yere bakıyorum dayan!
- hadi canım hadi güzelim!
- aha mecidiyekoy profilo hocam direk fulya şişli çıkışından git ama
bu saatte de köprü trafigi vardır orada..
- ne diyeyim bilmiyorum tank sana.. senin suçun da degil ki.. neyse
ben agent'i içime alıyorum hakkını helal et..
- abi son derece üzgünüm..


- tank bana en yakın çıkışı bul
- git kendin bul kaldırma beni yerimden
- lan bana bak oraya gelir senin attığın mermileri tek el hareketiyle
durdururum
- ben de senin fişini çekerim
- ulan ulan...


-tank bana en yakın çıkışı bul
-Taksim meydanına git orda mavi bina var......
-hey yakışıklı nereye koşuyorsun böyle..
-Tank ben seni daha sonra ararım..


- Tank bana en yakın çıkışı bul
- Parola?
- Ne parolası ulan?
- Bilmiyon mu?
- Hayır?
- Morpheus dediki o .pne parolayı bilmiyorsa gelmesin
- Ulan bana söylemediki
- Banane abi git ona anlat derdini emir kuluyum ben
- Iyi tamam bana en yakın çıkışı söyle gelince sorarım ona
- Parola?
- Eben?
- I ih degil!!

Hiç yorum yok: