29 Ağustos 2009

Son Durak 4 3D - Final Destination 4

Ben bunların ilk üçünü izlemedim, ama herhalde izlemem de. "Para bol bulduk sürecek yer bulamadık" şeklinde bir dağılım söz konusu. Hayatlarında görüp görecekleri en vahşi ölümlere şahit olup da üç dakika sonra plaja giden gençlerimiz, aldıkları en ufak darbede karpuz gibi paramparça olmaktadır. Bunu üç boyutlu yaparsanız daha bir garip gözükmektedir.
Bendeniz ki "Testere (Saw)" tarzı filmleri çok kan ve tiksinç hadiseler dolu olduğu için izleyemem, bu filmi kahkahalarla izledim. Hani kurgu saçma, davranışlar saçma ama güldürüyor be azizim.
Budur, izleyip izlememek size kalmış.

2 yorum:

Erty.Alpus dedi ki...

bende gulerek ızledıgım ıcın ''acaba bende mı bı anormallık var'' demıstım vaktınde.megersem sorun ben de degılmıs (:

Erdem Genç dedi ki...

:) aslında sonrasında merakımdan ilk üçünü izledim. hiç böyle güldürmedi. ama birinci seriden itibaren cıvımaya başlamış. yine de eğlenceli, 5 gelse de kol bacak koparken gülsek :)