9 Şubat 2009

Askerlik Şubesi'ndeki Nescafe Makinesi

Kardeşimi askere göndermekteyiz efendim, bu açıdan bugün bir askerlik şubesi ziyaretimiz oldu. Ziyaretimiz sırasında er ve er adaylarının odak noktasında daha önce görmediğim şahanelikte bir Nescafe makinesi durmaktaydı. Ama ne makine!

Hani sade kahve, sütlü kahve, cappuccino, sıcak çikolatadan geçtim sütlü çay, macchiato, çikolatalı cappuccino bile vardı. Fiyatlar ise 0,20 TL ile 0,50 TL arasında. Üzerinde de güzel bir ibare: "Makine para üstü vermektedir". Aslında "helal olsun, üstü kalsın" demek istedim o uzun uğraşlar sonucu, çeşitli basınçlar uygulayıp süt, kahve, çikolata oranları leziz yapılan çikolatalı cappuccino sonrası. Lakin tıkır tıkır attı bozukları dışarı. N'apalım, önce sağlık sonra afiyet olsun bana :)
Kantin fiyatları falan da malum. Ekonomik krizde hatun kişiyle burada buluşan var mıdır acaba? :) Bahçe fena değil, Halıcıoğlu deniz havası :)
Görkem Bey, "O Şimdi Asker" nidalarıyla 23 Şubat'ta, İzmir Gaziemir'de anılmaya başlayacak. Sabah uçağıyla giderken apronda deve kesip asker uğurlamak isteyenler için rezervasyonları topluyorum, beklerim :)

Hiç yorum yok: