11 Şubat 2010

Format atınca hangi programları kuruyorsunuz?

Benim bunlar temel programlarım:
AVG Antivirus: Gayet hızlı, ücretsiz ve güncel. Memnunum.
Google Picasa (Resim izleme): Basit düzenleme, crop gibi işlemler Google pratikliğinde.
Office 2007 (Bekliyoruz 2010'u)
Winrar (Dosya sıkıştırma): Winzip'i sevmedim zaten hiç.
Gom Player (Video izleme): Hastasıyım bununla film izlemenin :)
Winamp (Müzik dinleme): Özellikle net radyoları ve incecik olarak tepede duruşu yok mu, bayılıyorum.
Foxit Reader (PDF için): Hızlı. Adobe Reader gibi kasmıyor.

Photoshop, Filezilla, Dreamweaver... gibi özel ihtiyaçları içeren ileri programları yazmadım. Sizin kullandıklarınız neler?

5 yorum:

shaun dedi ki...

Aynı programları kuruyoruz, gom hariç :D

Erdem Genç dedi ki...

gom yerine?

shaun dedi ki...

bs player.

Erdem Genç dedi ki...

onun tasarımını sevmedim bi türlü. gom leziz :)

shaun dedi ki...

Aynen ben de gom'dan pek hoşlanmıyorum. Ama az önce baktım gom player'ı da kurmuşum, yakın bir zaman önce format atmıştım :D