26 Şubat 2010

Yoğun Bir Hafta (Seminer, Sergi, Söyleşi)

Yoğun bir hafta beni bekliyor. Katılmak isteyenleri beklerim :)
28.02 CTS 17:00: Bir Öykücü Olarak Erdem Genç Söyleşisi - Galapera Kültür&Sanat Derneği www.galapera.com
01.03 PTS 18:00: Benim de içinde yeraldığım bir Karma Fotoğraf Sergisi Açılış Kokteyli - Lotus Sanat'ta Mart sonuna kadar görülebilir
03.03 ÇRŞ 12:30: Konferans. Marmara Üniversitesi Kariyer Günleri'nde konuşmacı olarak yeralıyorum. M3 Works ve Üniaktivite üzerine üniversitelilerle deneyim paylaşımı yapacağız.
06.03 CTS 16:00: Modern Face Of Istanbul. Benim de içinde yeraldığım bir Karma Fotoğraf Sergisi Açılış Kokteyli - Taksim Sanat Merkezi'nde Mart ortasına kadar görülebilir

Herkese açık olmayan lansman ve konserleri yazmadım. Bu arada geçtiğimiz hafta TVnet televizyonuna konuk olmuştum. Videosu aşağıda:

Ritmpark @ TVnet - Kısa ve Net Programı from Ritmpark on Vimeo.

Hiç yorum yok: