8 Ekim 2008

Pierre Loti - Bayrampaşa Akvaryum

Geçen gün Pierre Loti'deydik. Manzarası şahane, fiyatlar ucuz. Ama servis ve ürün kalitesi de fiyatlar düzeyini pek aşamıyor. Zamanında buraya bir turist grubuyla geldiğimde karpuzu lüle yaptıkları, orijinal bir nargile içmiştim; ama görüntü dışında pek bir güzelliği yoktu, bu yüzden tekrar gittiğimde aramadım açıkçası.
Üst taraftaki restaurantlar hem hizmet, hem ürün olarak çok daha iyi. Tabi bu fiyatlara da yansıyor. Kebaplar genel olarak güzel.
Öncesinde Bayrampaşa Alışveriş Merkezi'nde bir yemek yiyelim dedik. AVM yerine eski pasaj çarşılarının biraz daha derlenmiş toparlanmışı desek daha doğru olur. 4-5 kattı sanırım. 15 YTL alışveriş yaparsanız, otopark ücretsiz. Her katta akvaryumlar, içlerinde garip garip balıklar var.
Lokantaların görüntüsü falan pek içime sinmedi. Bari Mc Donald's'ta yiyelim demişken, sıradaki bir bayanın sorusuyla buranın diğer Mc Donald's'lardan daha ucuz olduğunu (menüde 25-50 Ykr gibi), bu restaurantlarda bölge bölge böyle farklar olabildiğini öğrendim. Havaalanları dışında böyle bir uygulama olduğunu bilmiyordum.
Oyuncakçısında da bir Honda Civic bulamadım :) Bari Pierre Loti manzarasının keyfini çıkarayım.

Hiç yorum yok: