1 Aralık 2008

Bilişim Teknolojileri Zirvesi 2008 ve İTÜ

Geçtiğimiz Cuma, İTÜ Ayazağa Kampüsü Süleyman Demirel Konferans Salonu'nda gerçekleşen BTZ 2008'in sponsoruydu Üniaktivite. Ne var ne yok diye Cuma günü uğradık. Programından biletine, standlarından catering'ine İTÜ'lüler harika bir iş çıkarmış. Etohum kısmından sonra iş yoğunluğu sebebiyle kaçmak zorunda kaldım. Cumartesi de Girişim Günleri'ne katılmak için de gidemedim, ama güzel geçtiğini öğrendim.
Ayrıntılı bilgi: http://www.uniaktivite.net/aktiviteler/8696/itu_de_bilisim_teknolojileri_zirvesiBu arada yemekhane dolaylarını ararken kampüsün epey geliştiğini de gördüm. Boyner herşeyin indirimli olduğu bir kampüs şubesi açmış. Genç olmaya çalışan duvar yazılı/grafitili tasarım çok alışveriş yapma hevesi uyandırmasa da, fiyatlarla bu durum dengelendi. Gnçtrkcll'liye de ekstra %15 indirim daha var. Öğrencilerin dışında yetişkin tipler de bunlardan faydalanmak istemiş :)Vallahi iki tabağı da ben yemedim :) Kampüs adlı mekanda (kantin/yemekhane formatından çok bildiğimiz restaurantlar görünümünde) kaşarlı sosis, kampüs burger gibi fastfoodların yanında salata, makarna gibi yemekler de satılıyor (aslında bunlar da fastfood'a girer herhal). Hani servis görünüm güzel de, lezzet için daha çalışmak lazım sanırım. Sosislide herhalde klasik, lezzetsiz tost kaşarı vardı. Oysa daha karakterli (cheddar, mozarella vb) kaşarlar ile daha lezzetli hale gelebilir. Neyse canım, f.f. adı üstünde, çok tartışmamak lazım, sonra BTZ'yi bu kadar konuşmadım diye kızacaklar. Yedim gitti :)

1 yorum:

Murat dedi ki...

merhaba güzel bir blog olmuş.tebrik ederim.ben yeni bir blogcuyum.benim sizden bir ricam olacaktı.blogunuzda bana link verebilir misiniz?
bloguma göz atmak isterseniz : http://bilissim.blogspot.com
cevabınızı bekliyorum