25 Ocak 2010

Şakir Eczacıbaşı'nın Vefatı :(

Eczacıbaşı Holding önderliğinde kurulan İKSV'nin 1993'ten beri YK Başkanı Şakir Eczacıbaşı'na yakın hissediyormuşum kendimi; bilmiyordum. Kendisiyle çok defa çeşitli kültürel organizasyonlarda, aynı ortamda bulunmuştum.
Vakfın İstanbul ve Türkiye sanat yaşamına, şahsi olarak bunların bir çoğundan faydalanan bana ve benim gibi birçok sanatsevere katkıları çok büyük. Bu yüzden iş adamlığından veya fotoğrafçılığından veya diğer başka yeteneklerinden fazla ilgilendiriyor beni bu yönü.
Birçok konserde, sergide ilerleyen yaşına rağmen bulunan -e tamam, ara ara da sevimli sevimli uyuyan- varlığı ve konuşmalarıyla ortamı onurlandıran Şakir Bey'e bir veda etmek istedim.
Rahat uyusun...

PS: Cenazesi Salı günü Teşvikiye Camii'nden kaldırılıp Zincirlikuyu'ya defnedilecekmiş.

Hiç yorum yok: