17 Kasım 2008

Geleceğin Mesleği: Girişimcilik


8 Kasım'da Üniaktivite.net organizasyonuyla, Kadir Has Üniversitesi Ekonomik Kulübü desteğiyle (ki ne destek, şahane çocuklar) Bahçelievler Belediyesi'nde gerçekleşen eğitim ile ilgili daha önce yazma fırsatım olmadı. 300 civarı katılımcıyla gerçekleşen etkinlikte, herşey tıkır tıkır işledi ve sorun yaşanmadı.
Kahve arasında bir arkadaşım durduğum masaya gelip "hangi bardağın senin olduğunu tahmin etmek hiç zor değil" dedi. Farkedince fotoğrafını çektim; ama çikolatayı yiyen ben değilim :)

5 yorum:

Pnarist dedi ki...

Ehehe resim gerçekten mizahi:)ama çikolata sanırım yanlış yerde :P

Erdem Genç dedi ki...

Midemde :P

Pnarist dedi ki...

Aman tanrım işte bunu biliyordum! Demek o sendin ha sendin :(:P

Erdem Genç dedi ki...

ups... yok yok "midede" diyecektim birinin, benim değil, yersen; ya da kim yediyse artık :)

Pnarist dedi ki...

çok güldüm bu cevaba ya :) Kİm yediyse yada kime yedrilmeye çalışıldıysa da önemi yok güldüm ben mutlu oldum :P