10 Kasım 2008

İsmet Bahçevan Sofrası, Fatih

En lezzetli yemekleri hep salaş tabir edilen, çok da hijyenik gözükmeyen yerlerde yedim. Neyseki kılı kırk yaran, hijyen tutkunlarından değilim de bu lezzetlerden mahrum kalmadım. Tabi yirmi yıl sonra bu rehavetim yol, su, elektrik, böbrek yetmezliği, damar çatlaklığı olarak dönmezse :) Mekan kardeşimin yıllardır bayıla bayıla yediği, bize de yedirdiği efsanevi "Sur Kebabı"nın da (bir ara onu da anlatırım) satıldığı Kadınlar Çarşısı'ndaki (bazı konularda çok ümitli olmamak lazım) "Damak Zevki Anlatılmaz Yaşanır" sloganlı İsmet Bahçevan Sofrası. İsmet Abimiz kasanın başında elinde kumanda maç olsun, Kurtlar Vadisi olsun keyifle zaplamakta. Anlaşmalı otoparka aracınızı bırakmanız da ücretsiz.
Bir toplantı için seçilebilecek en ilginç yerler kategorisinde zirveye oynayan bu lokantada, öncesinde yemek yediğim için sadece içli köfteyi tatma fırsatı buldum. Şahaneydi, tadı kıvamı. Yanında da kepçeyle içilen bol köpüklü bir ayran geldi ki şerbet mübarek :) Ama "süt için, süt içirin" reklamlarındaki beyaz bıyıkların köpüklü versiyonunu bırakıyorsunuz. Aşiret Kebap gibi spesyallerini de en kısa sürede tatmayı planlıyorum.

Hiç yorum yok: