21 Kasım 2008

Tmax Çözünebilir Poşet Çay

Ülker'in iddialı reklamlarla tanıttığı poşet çayı, sırf meraktan binlerce kişi deneyecek. Bunların başında gelmemem kaçınılmazdı tabi ki :)

Tozşeker gibi birşeyi, sıcak suyla karıştırıyoruz ve mis gibi demli görünümlü çayımsı içecek elde ediyoruz. Hep "gibi" bir ifade kullandım, çünkü pek de o tad, o koku yok. Ama görünümü tutturmuşlar. Sıradışı bir yenilik olmazsa, demlik çay da bulamazsam Lipton'a devam.

Bardak başı şekerli olanı (2si 1 arada) 31,6 kalori, sade olanı 22. Elmalısı falan çıkacakmış. Oraletgillerden olacağı için daha mantıklı geldi bana.

Bu arada üzerinde yazan www.tmax.com.tr çalışmıyor. Onun yerine www.ulkertmax.com'u buldum.

5 yorum:

Pnarist dedi ki...

Karadeniz'li oluşumdan kaynaklandığını düşündüğüm çay tiryakiliğime iyi gelebilecek güzel alternatiflerden biri..

Erdem Genç dedi ki...

I ıh bence gelmez. Dedim ya ne tadı, ne demi... Olmamış

Pnarist dedi ki...

Hmm peki bu aklımda olsun ama ben bir deneyeyim sonucunu sana bildiririm :)

Unknown dedi ki...

Ben denedim. hakikaten çok kötü hatta ötesi. Fastea diye bir çay içtim bu tarz adanada. Çok güzel.

gurme060606 dedi ki...

merhaba. önceki yorumumu kaldırırmısınız lütfen.