2 Ağustos 2010

Gün 2: Pazartesi Sendromu? O da neymiş!

Pazartesi sendromu dedikleri hadise hiç bana göre olmadı. İşimi çok seviyorum ve seve seve geliyorum açıkçası. Emin olun para, mutluluktan önemli değil. Bu yüzden yaptığım işlerde -mümkün olduğunca- mutlu olduğum şeyleri yapmaya çalıştım. Fotoğrafta görüldüğü üzere Aksigorta İnsan Kaynakları‘ndan Beyza Hanım‘la harıl harıl 7 Ağustos’taki Takım Çalışması ve Motivasyon Eğitimi üzerine çalışmaktayız. Bu konuda çok ayrıntı vermeyeyim; nasıl olsa Cumartesi yazarım. Şimdi asıl konumuz olan “işinde mutlu olma”ya dönelim.

Bu konuda onlarca örneğe One Dergi‘de rastlayıp ilham alabilirsiniz (nasıl bağladım konuyu ama :) ). “Kariyer Mimarı” sloganlı One Dergi, son zamanlarda birbirinden değerli onlarca kişiyle yaptığı röportajlarla gündemde.

Benim One Dergi‘yle tanışmam da benimle yaptıkları bir röportajla olmuştu (Kendine hisse çıkarmak diye buna denir). Tabi o zamanlar bu kadar yoğun bir şekilde zirvedeki kişilerle iletişim halinde değildiler de beni muhatap aldılar (Kırdım egomu, oldu mu şimdi?). Sonrasında Young Ceo Club‘dan davet almama vesile olacak bu röportaj olmasaydı, belki bu proje hiç başlayamayacaktı. Bu yüzden yeri önemlidir bende.

Velhasıl kelam, yolun başındaki arkadaşlara selam: Siz siz olun, öncelikle mutlu olacağınız bir iş seçmeye bakın, derim naçizane…

One Dergi Hakkında
Dünya ekonomisinin geleceği ve küresel anlamda sosyal barışın tesisi için inisiyatif almaktan çekinmeyen genç girişimci sayısının artması gerektiği gerçeğini kurumsal ilke olarak benimseyen One iş dünyasında ve sosyal yaşamda yaptığı çalışmalarla girişimci ve sosyal girişimci unvanlarını kazanan genç liderler için bir paylaşım ve etkileşim merkezidir. Toplumsal dönüşüm ve gelişimi gerçekleştirecek olan ‘genç inisiyatif’e paylaşım zemini sağlayan One Dergisi bu paydaşlık sayesinde gençleri her alanda toplum önderleri olmaları için yönlendirmeyi temel amaç olarak kabul etmiştir.
http://www.onedergi.com

Hiç yorum yok: