5 Ağustos 2010

Gün 5: Süt Dökülen Ağaç Canlanır Mı?

Sosyal medyanın “Markanıza İyi Gelir” sloganlı ajansı Süt Ajans‘ı ziyaret ettim bugün. İkram ettikleri süt ve bonsai cinsi minik ağaçla bir poz vermemi istedi Selim Çavuş. Selim’i hepimiz Düşüntaşın Derneği‘nden ve yaptığı “En Çok Kişiyle Kitap Okuma” dünya rekoru denemesinden tanıyoruz.

Sonrasında rahat durmayıp ‘acaba ağaca da iyi gelir mi bu süt?’ merakımı gidermek üzere harekete geçtim. İlk etapta tepki vermeyen mini ağaçtan önümüzdeki günlerde hayırlı haberler almayı umuyorum :)

Gittiğimde ajansın Genel Müdürü Kamil bir toplantıdaydı, görüşemedik. Sonrasında yakın olduğumuzdan o beni ziyaret etti. Ben de ‘sen misin bana Süt Ajans tişörtü giydiren’ nidalarıyla M3 Works gömleği giydirdim. E biz giydirirsek gömleğini giydiririz evelallah :)


Akşam Etohum’un Özel Gösterimi’nde Angelina Jolie’li Ajan filmine gideceğim Cevahir Megaplex’te ama geçe kalmadan yazayım dedim. İlginç birşeyler olursa yarın paylaşırım.

Süt Ajans Hakkında:
Süt Ajans, sosyal medya iletişim hizmetleri, marka ve itibar yönetimi, dijital PR ve dijital WOMM alanlarında hizmet vermektedir.
http://www.sutajans.com

Hiç yorum yok: