9 Ağustos 2010

Gün 6: Etiler Üstü Boğaz ile Woo İstanbul


İlk cumanın ceremesini Woo İstanbul çekmiş oldu. Ancak döndüm bilgisayarımın başına. Ama güzel bir gündü efendim. Böylece Woo İstanbul‘un hakkını verecek mekanlarda bulunma imkanı oldu.


Sabah Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü’ndeydim. Bir iki işimi hallettim, arkadaşlarla görüştüm. Kampüs gittikçe güzel bir hal alıyor, gelişiyor. Ama yine de Yıldız Kampüsü’nün tamamen taşınması taraftarı değilim. Merkezde güzel bir konumu var.

İş sonrası Etiler Chili’s‘de takıldım. Koca margarita bardakları epey iştah kabartıcı. Ama ilk defa denediğim El Nino bana göre değilmiş. Tekilayı bu kadar yoğun hissedeceksem, shot tercih ederim. Tropical gibi daha tatlı karışımlar, bana daha uygun. Starbucks‘ta da Mert Promosyon GM’i Mert’e rastladım. Dünkü Ajan Salt film gösterimine gelmeyen iki üç YCC üyesinden biriydi; finallerle boğuşuyormuş.

Beşiktaş’tan da bir deniz havası alıp bilgisayar başına geçiverdim. Uykum çok. Üstüne sabah erkenden bir organizasyonda olacağız… O yüzden uzun uzadıya yazamadım. Dünki Angelina Jolie’nin Ajan Salt filmi özel gösteriminden iki kareyle bitireyim:

Ben, Burak Büyükdemir (etohum), Sadık Kocabaş (sunumax), Kamil Güçlü (sütajans)


Nihat (keopsmedya), ben, Kamil, Sadık, Ömer Ekinci (desnet)

Woo İstanbul Hakkında:
Woo İstanbul ile genç ve genç yetişkin erkek ve kadınlara yönelik günlük hayatın pek çok anı için rahat giyilebilir ve şık kombinasyonlar sunuyoruz. Özgün ve farklı konseptimizle erkek ve kadınlar için onları çekici kılacak alternatifler yaratmaya devam ediyoruz.
http://www.woo.com.tr

1 yorum:

Aycup ® Karton Bardak dedi ki...

Starbucks ta olmanız harika..