29 Mayıs 2009

Terminator Salvation (Terminatör: Kurtuluş)


7 Haziran'da vizyona girecek Terminator 4'ü dün öngösterimde izleme fırsatım oldu. Aksiyon ve özel efekt sevenlerin bayılacağı kadar yoğun içerik var. Kurguda ise bin tane "nasıl yani?" dönüyor, ama zaten üçüncü filmde de olduğu gibi artık Terminator'ü ben bir 'rockstar' olarak görüyorum ve bu tatta izliyorum. Dediğim gibi bol bol görsel efekt var. Adam gibi izlemek için iyi perdeli ve güçlü ses sistemli bir sinemada izlemek lazım; DVD falan kesmez. Cevahir Salon 9 gayet başarılıydı bu konuda.



Spoiler olmasın diyecektim ama dayanamadım ipucu vereyim: Arnold Schwarzenegger oyuncu kadrosunda yok ama bir şekilde karşınıza çıkıyor ve o an bir endokrin salgılaması yaşıyorsunuz.

Bu arada pazarlamasında da internet ve bilimum cephe seferber. Türkiye için de özel bir site mevcut: Terminatör Kurtuluş

FF'te de filmi izledikten sonra kafalarda oluşan sorunlu kronolojiyi çözen bir linke rastladım. Tıklayın.

Yukarıdaki fotoğrafı ise şuradan yapıyorsunuz: Terminate Yourself :)

Hiç yorum yok: